Livrare și retur


Returul produselor se supune prevederilor legislației în vigoare OUG 34/2014.


Consumatorul are dreptul să notifice comerciantului în scris sau folosind formularul online, că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 15 zile calendaristice de la primirea produsului.


Produsul poate fi returnat, iar Progressive Fitness va accepta returnarea, numai cu condiția ca acesta să fie în aceeași stare în care a fost primit - inclusiv ambalajul, accesoriile și consumabilele aferente - adică acestea să nu prezinte sub nicio formă semne de uzură sau consum. 

Dorința de returnare a produselor se face în scris sau folosind formularul de retur de pe website. Cheltuielile de transport vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 4-5 zile de la primirea notificării, prin transfer bancar. 


Dacă la recepționarea în depozit a produsului, acesta nu este în ambalajul original, prezintă urme de uzură, nu este însoțit de toate accesoriile ori există alte asemenea aspecte care îl fac să nu îndeplinească condițiile de retur, returul va putea fi refuzat.


Cu toate acestea, Progressive Fitness își asumă posibilitatea de a primi cu titlu de retur și produsele care nu respectă condițiile de mai sus, sub rezerva suportării de către consumator a costurilor cu aducerea produsului în starea inițială (reambalare, atașarea accesoriilor lipsă, reparații etc.). Pentru acestea, Progressive Fitness va comunica cumpărătorului costurile, care vor putea fi între 5% (dacă doar ambalajul este degradat, spre exemplu), până la 30% (dacă produsul necesită reparații, ori completarea cu accesorii lipsă). Cuantumul acestui cost va fi comunicat în scris cumpărătorului, iar în măsura în care acesta acceptă, va fi restituită doar diferența din preț. Dacă produsul este returnat într-o stare care nu permite recomercializarea ori consumatorul refuză costul pentru aducerea produsului în starea necesară revânzării, îi vom re-expedia produsul pe cheltuiala sa.


DURATĂ LIVRARE:

Livrarea se va face în 1- max. 2 zile*, de luni până vineri, în intervalul stabilit de companiile de curierat SameDay, GLS, DPD, DragonStar și Fan Courier.

*Livrarea se va face în termen de 1 zi lucrătoare (livrare Next Day) pentru comenzile plasate pe website-ul nostru până în ora 15:00.

Pentru produsele al caror termen de procesare este de 7 - 10 zile lucratoare, asa cum apare in pagina de produs, livrarea de 1 - 2 zile decurge din momentul in care se incheie termenul de procesare ( 7 -10 zile lucratoare). 


Cumpărătorul este rugat să comunice o adresă de livrare unde poate fi găsit în acest interval orar, precum şi un număr de telefon la care să poată fi contactat de către curier.

Durata de livrare diferă în funcție de disponibilitatea produselor comandate: vă este comunicată în momentul plasării comenzii, dar și în mail-urile de confirmare. PROGRESSIVE depune toate eforturile pentru a le livra în intervalul specificat.


LIVRAREA GRATUITA:

Orice comanda cu valoarea peste 700 de lei beneficiaza de transport gratuit cu exceptia produselor unde costul de transport este specificat in pagina de checkout si anume:

-gantere

-aparate multifunctionale

-etc.


*Intervalul de livrare poate varia în funcție de programul specific al companiei de curierat aleasă și nu poate fi controlat în mod direct de către echipa PROGRESSIVE.


PENTRU RETUR:

Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, astfel cum sunt definite în lege, încheiate cu profesioniştii, consumatorul beneficiază de dreptul de retragere din contract în următoarele condiții:

a) Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și art. 14 din lege, în termen de 15 zile, începând cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului potrivit art. 9 din lege. Asta înseamnă că orice consumator suportă costurile de livrare. (Exceptie fac produsele neconforme).


În acest sens, consumatorul trebuie să informeze vănzătorul prin trimiterea prin poștă a formularului de retragere ce v-a fost pus la dispoziție sau prin trimiterea unui e-mail la adresa service@beprogressive.ro, care trebuie să conțină:

  • Informații despre cumpărator: numele și prenumele, telefon, adresă
  • Informații despre comandă: numărul comenzii, modalitatea de plată, număr factură, produsul cumpărat, cantitatea.

b) Produsul trebuie să fie în aceeași stare ca cea în care a fost livrat (incluzând elementele de protecție), să fie complet (accesorii, consumabile etc.) și să nu prezinte deteriorări sau urme de lovituri, șocuri, intervenții neautorizate, zgârieturi etc.

c) Cel mai bine este sa trimiți produsele înapoi în ambalajul original. Împachetează coletul cu atenție pentru a evita deteriorarea lui în timpul transportului.
d) Produsul trebuie să fie însoțit de factură fiscală, chitanță, certificat de garanție și orice alte documente care au fost transmise cumpărătorului.

e) Consumatorul suportă costurile de livrare și este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, și va suporta în acest sens diferența dintre prețul de achiziție și prețul diminuat (taxă diminuare valoare).

f) Dacă produsul a făcut parte dintr-un pachet promoțional sau a venit însoțit de produse bonus (free gift), atunci și acestea vor fi returnate odată cu produsul principal, respectând aceleași reguli de retur.

g) Vânzătorul va rambursa, fără întârziere nejustificată, în termen de 4-5 zile de la data la care a fost informat de decizia de retragere din contract, toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului. Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data recepționării produselor care au făcut obiectul vânzării;

h) Voucherele achiziționate nu se pot returna.
Pentru evitarea inconveniențelor se recomandă inspectarea produselor în timpul recepției de la curier în scopul de a detecta orice defect vizibil (ex: produs greșit sau prezentând vicii aparente).
i) Daca produsul nu este returnat in aceeasi stare in care a fost primit ( produs purtat, spalat, murdar, rupt, descusut sau incomplet (tinute, costume, compleuri, treninguri) ne rezervam dreptul de a solicita o taxa administrativa, intre 10% si 100% pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil). In cazul in care gradul de deteriorare duce la imposibilitatea utilizarii produsului se va retine din suma pana la 100% sau va trimitem coletul inapoit – costul transportului va fi suportat de catre client.

În cazul în care doriți returnarea produselor comandate de pe https://beprogressive.ro/, puteți să le aduceți personal sau trimite prin orice firmă de curierat la adresa poştală:

ICONIC SPORTS SRL
Calea Feldioarei, Nr. 106, Hala 5, Brașov.
Telefon: 0731.118.551

Sunt exceptate de la dreptul de retragere:

(a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;

(b) furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

(c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

(d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

(e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

(f) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

(g) furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;

(h) contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;

(i) furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informațice sigilate care au fost desigilate după livrare;

(j) furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;

(k) contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;

(l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;

(m) furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.