Garanție

Condiții de acordare a garanției

1. Termenul de garanție este de 24 luni de la data cumpărării produsului și respectiv ale accesoriilor standard aflate în componența sa (cumpărate simultan cu produsul, cele fără de care aparatul nu poate funcționa). Asigurarea garanției constă în repararea aparatului în stare de funcționare. Perioada de garanție pentru produsele din categoria "accesorii" (gantere, benzi rezistență, haine, etc) au un termen de 12 luni.


2. Garanția se acordă conform legislației române în vigoare la data cumpărării, se aplică numai dacă aparatul este folosit corespunzător (în concordanță cu instrucțiunile de folosire) și este valabilă numai însoțită de chitanța sau factura de cumpărare și certificatul de garanție. Durata timpului de garanție se prelungește cu timpul scurs de la data depunerii reclamației până la recuperare.


3. În cazul defectării în condiții normale de utilizare, pe durata perioadei de garanție, produsul se va repara gratuit, la:

PROGRESSIVE SPORTS SRL

str. Bruxelles, nr. 5 - hala nr. 3

Prejmer, Brasov.


Durata medie de utilizare a produsului este de 5 ani.


4. Situații care duc la ieșirea din garanție a produsului:

  • Nerespectarea condițiilor de păstrare, instalare, punere în funcțiune, exploatare și întreținere menționate mai sus, sau în condiții ce contravin standardelor tehnice din România;
  • Documentul de garanție nu este prezentat, a fost deteriorat / modificat sau pierdut;
  • Aparatul prezintă deteriorări cauzate de accidente mecanice, lovituri, șocuri, pătrunderi de lichide, expuneri la foc, utilizare greșită sau neglijentă, schimbări ale stării aparatului, păstrarea în condiții improprii – funcționarea repetată în regim de mari diferențe de temperatură care cauzează fenomenul de “condens” intern, expunerea excesivă la umezeală sau radiații solare, depozitare incorectă, expunere la vânt puternic, poziționarea incorectă ce a dus la zgârieturi și defecțiuni vizibile;


5. Pierderea certificatului de garanție determină anularea garanției produsului;


6. Perioada de garanție se prelungește cu timpul scurs de la data predării produsului la service, până la data repunerii în stare de funcționare a produsului. Prelungirea termenului de garanție se înscrie pe certificatul de garanție;


7. Asigurăm contra cost, reparații în afara perioadei de garanție, sau dacă produsul a ieșit din garanție, pe toată durata medie de utilizare a produsului. În acest caz, costurile de transport vor fi suportate de către utilizator;


8. Înlocuirea produsului defectat în perioada de garanție se face atunci când acesta nu poate fi reparat sau când durata de nefunctionare din cauza deficiențelor apărute în perioada de garanție depășește 10% din termenul de garanție. La cererea consumatorului produsul va fi înlocuit de vânzător/cumparator sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea actualizată a produsului respectiv.


9. Obiectul garanției:

  • Cadrul și alte elemente metalice se schimbă în caz de rupere sau fisurare, dacă nu prezintă urme de lovituri sau zgârieturi;
  • Suprafața elastică se schimbă în cazul în care se produce ruperea, iar greutatea maximă admisă a fost respectată;
  • Arcurile se pot schimba dacă se constată ruperea acestora, iar greutatea maximă admisă a fost respectată.